10 octombrie 2011

Timisoara Marathon 2011-partea I

BY Bianca Duţă IN , No comments

Stiam ca dupa maraton Cluj ma va prinde si pe mine microbul acela al concursurilor de care vorbeste toata lumea, cel putin asa vroiam sa cred.


Dupa 6 luni, uite ca reusesc sa iau din nou startul unui alt concurs, Timisoara.
Timisoara Marathon este un concurs aflat deja la a 12-a editie si e organizat de Club Sportiv Tibiscus.

A fost prea fain sentimentul trecerii liniei de finish la Cluj incat am mai vrut sa simt odata sentimentul acela puternic..in care stii ca oricat de grea a fost cursa, parca nu te mai doare nimic.
Am alergat din nou tura de 21 de km.

Pot sa spun ca nu m-am antrenat suficient desi imi propusesem un program foarte strict..
Nu as putea sa spun de ce...uneori de lene, uneori de nechef, cine stie?
Am facut mai mult antrenamente de pana la 10 km si putin peste 10 km:">.

Totul este pregatit...voi pleca din Cluj spre Timisoara si voi dormi la sora mea.


Va urma...

0 comentarii: