24 mai 2015

A taste of Greece

BY Bianca Dărăban IN , , , , No comments


   Perioada: 8-17 mai 2015
   Puncte forte: plaja Navagio, Lefkada, Parga


   Anul acesta s-a lăsat cu o excursie de toată minunea în Grecia. Era primul meu contact cu țara zeilor iar Zakynthos ma fascinat de prima oară când am auzit că există broscuțe țestoase șmechere și o plaja care îți taie respirația. Asta e tot ce știam despre Zakynthos, mai apoi aveam să aflu că e mai mult de atât. 
     Despre Lefkada nu știam mai nimic, însă a reușit să mă surprindă într-un mod plăcut fiind un amalgam de culori, traditie, istorie și controverse.
       Parga...Parga are farmecul ei aparte, deși am poposit doar o zi,..am ajuns să cred că sunt în Italia pe Coasta Amalfi..casele colorate și străduțele înguste dau un aer boem orașului care te îndeamnă la o călătorie printre magazinele de souveniruri iar când piciorușele tale au obosit Castelul Venețian te răsplatește cu o priveliște superbă asupra portului.
    Am petrecut o săptamână de vis cu plaje însorite, peisaje superbe, zone muntoase, puncte belvedere, distractie, puțină istorie, experiența unei croaziere și dezamăgirea că nu am văzut nicio broscuță țestoasă.



Cuprins - A taste of Greece



0 comentarii: